Współpraca, która procentuje. 
Reklama, która działa.

Audyt Linków sponsorowanych

Konto Google Ads (dawniej Google AdWords) to ogromny mechanizm. Zadbanie o jego sturkturę oraz odpowiedni setup pozwoli reklamodawcy na optymalne poprowadzenie kampanii reklamowych. Fundamenty są bardzo ważne - ustawienia kampanii w wyszukiwarce czy typu display zawsze powinny być interpretowane osobno. Wrzucanie wszystkiego do jednego "worka" nie ma sensu na dłuższą metę, bo późniejsza analiza danych może być problematyczna.

Pokazujemy klientom jakich błędów nie popełniać, wskazujemy odpowiednie praktyki oraz podpowiadamy jak wycisnąć z konta Google Ads jak najwięcej. Lata praktyki i tysiące przeprowadzonych kampanii w Google Ads pozwala nam sprawnie poruszać się po tym systemie i dzielić tak przydatną wiedzą jak jego optymalizacja.

Zaczniemy od struktury i setupów konta

Kampania, adgrupa, słowa kluczowe, reklamy? To wszystko ma znaczenia, nie może być przypadkowości w budowaniu kampanii reklamowych. Niepoprawna struktura konta to początek końca często dla klientów.

Przeanalizujemy treści reklam i ich skuteczność

Klienci często piszą jedną skromną reklamę i na tym kończą. W ten sposób nigdy nie dowiedzą się czy ich działania są poprawne. Nie testują, nie wyciągają wniosków. Pokażemy Ci ile tracisz nie robiąc tego.

Znajdziemy i wyeliminujemy wszystkie błędy

Na podstawie Twojego konta Google Ads sporządzimy raport, który pokazywać będzie jego plusy, ale także minusy. Na bazie tych informacji przygotujemy działania naprawcze i zaproponujemy kolejne kroki.

Zacznij już dziś.

Zobacz ile wolnego czasu zyskasz dzięki współpracy.
kontakt

Copyright by Marketing Consulting. Agencja Marketingu Internetowego

cloud-checkcrossmenu